Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3709
Title: Recenzii
Authors: Ibrăileanu, Garabet
Botez, Octav
Carp, Mihai
Pârvan, Vasile
Kirileanu, G. T.
Keywords: Literatură română
Issue Date: 1907
Publisher: Iași : Tipografia „Dacia” Iliescu, Grossu & Comp.
Description: Articol apărut în Revista „Viața Romînească”. - Anul II, Vol.V, Nr. 4, April, 1907. - 11 p.; 24 cm. - Cuprinde: A. Philippide, „Specialistul Romîn”, contribuție la istoriea culturii romînești din secolul XIX, Iași, Editura „Vieții Romînești”, 1907 / Gramm; Romulus Cioflec, „Doamne ajută-n”, București, Tipografia Regală, 1907 / O. B.; N. Șt. Yacinat, „Dora”, Ploiești, Institutul de arte grafice „Progresul”, 1907; Henri Massis, „Comment Emile Zola composait ses romans”, Paris, 1906 / M. C.; Anghel Constantinescu, „Monografia Sfintei Episcopii a Dunărei de Jos”, Socec, 1906; Alex. Lepădatu, „O nouă publicație de documente slavo-romîne cu privire la relațiile Țării-Romînești și Molodvei cu Ardealul în secolul XVși XVI”, București, 1907; / V. P.; Lazare Sainéan, „La Création Métaphorique en français et en roman. Images tirées du monde des animaux demostiques. Le chat, avec un appendice sur la foiune, le singe et les strigiens, Halle, Niemeye, 1905 / G. P.; Encyclopédie des Sciences mathématiques pures etappliquées, Académies des Science de Göttingen, Leipzig / D. P.; Parteniu Cosma, „Răscoala țărănească în Romănia”, Sibiu, 1907, Tiparul Topografiei Arhidiecesiane; Nicolae Titulescu, „Problema Responsabilităței jurudice a Statului și a Comunelor cu privire la ultimele răscoale țărănești”, București, 1907, Tipografia „Guternberg”; D. Șerbescu-Lopatari, „Proprietatea Moșnenească în indiviziune”, Buzeu, 1906 / G. K.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3709
ISSN: P II 361
Appears in Collections:Articole din Revista Viața Romîneasca

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Recenzii.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.